Мемлекеттік қызмет

Ішкі конкурстар туралы хабарламалар

22.02.2017ж.

Бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында өткізілетін ішкі конкурс туралы хабарландыру

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, факс: 7–00–21, 7–00–11, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz«Б» корпусының  бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:
           
1. Аягөз ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, құрылыс және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің тұрғын үй коммуналдық шаруашылық секторының бас маманы, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Тұрғын үй қоры саласы бойынша қажетті жұмыстарды жүргізу. Кондоминиум объектiсiнде және үйдiң маңындағы аумақта үй-жай (пәтер) меншiк иесiнiң ортақ мүлкiн қолдану, күтiп-ұстау, пайдалану және жөндеу тәртiбiнiң сақталуын;  тұрғын үйлерде (тұрғын ғимараттарда) үйге ортақ жылуды, энергияны, газды және су ресурстарын есептейтiн аспаптардың болуын; кондоминиум объектiсiндегi үй-жай меншiк иелерiнiң ортақ мүлiктiң және оның инженерлiк жабдықтарының техникалық жай-күйiне, қолданыстағы нормативтiк-техникалық және жобалық құжаттамаларға сәйкес оны күтiп-ұстау мен жөндеу бойынша жұмыстарды уақытында орындалуын; тұрғын үйдi маусымдық пайдалануға дайындау жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыруға; қабылданған шешімдерді және анықталған бұзушылықтарды жою жөніндегі нұсқаманы орындауын; кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлері бойынша орындалған жұмыстың сапасына мемлекеттік бақылауын; кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысуын қамтамасыз етеді. Облыстың және аудан әкімінің хаттамалық тапсырмаларына жауап әзірлейді. Бөлімге қатысты нормативтік құқықтық актілердің жобасын әзірлейді. Бөлім бастығының тапсырмасы негізінде бөлімнің функцияларына қатысты басқа да тапсырмаларды орындайды. Тұрғын үй мәселелері жөнінде жеке және заңды тұлғалардан түскен өтініштерге, арыздарға жауап жобасын әзірлеу. 
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі) немесе техникалық ғылымдар және технологиялар немесе
өнер  (сәулетші) немесе қызмет саласында (көлікті пайдалану және жүк қозғалысымен тасымалдауды ұйымдастыру)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

2. Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің бюджет секторының бас маманы (бала күтіміне байланысты еңбек демалысындағы негізгі қызметкердің орны 07.11.2018 жылға дейін), (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Республикалық және облыстық бюджеттен бөлінетін трансферттерді мақсатты және тиімді пайдалануын қамтамасыз ету. Трансферттердің болжамдарының орындалуына талдаулар жасап, есеп беру. Трансферттерді жылжыту туралы сұраныстар қабылдап, жоспарларына өзгерістер енгізу. Облыстық басқармаларға трансферттердің  орындалуы туралы ай сайынғы және жылдық есепті жасап тапсыруды ұйымдастыру. Бюджеттік бағдарлама әкімшісін қаржыландыру жоспарына  және мемлекеттік мекемелердің міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жеке жоспарына тексеруді жүзеге асыру. Еңбек ақыға қатысты мәліметтерді әзірлеу. Аудан бюджетінің орындалуы туралы ай сайынғы және жылдық есепті жасап тапсыруға қатысу. Бюджеттік қаржының тиімді және мақсатты пайдалануын қамтамасыз ету. Аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу. Аудандық бюджеттік комиссия жұмыстарын  ұйымдастыруға, бюджеттік комиссия шешімі негізінде, аудандық мәслихат сессиясының шешімінің жобасын әзірлеуге қатысу. Аудандық бюджеттің кіріс бөлігінің жоспарын жасау. Аудан бюджетінің кіріс бөлігінің орындалуы туралы тиісті талдау және есептер жасау. Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қолма-қол ақша бақылау шотымен жұмыстар жүргізуді қамтамасыз ету, күнделікті мониторинг жүргізіп, есебін жасау. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

3. Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің экономика секторының бас маман – есепшісі, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Материалдық жауапкершілік жүктелген лауазым иесі, қаржы  құжаттарына қол қою құқығы бар. Штаттық кесте, шығыс сметасын жасайды. Қаржыландыру бойынша берілетін айлық, тоқсандық, жылдық есепке жауапты. Бөлім аппаратының қызметкерлерінің  еңбек ақысының, іс-сапарлық шығындарының есебін жүргізу. Салық және зейнетақылық қорлары, әлеуметтік аударымдар, кәсіподақ жарнасы бойынша есептерді дайындау және тапсыру. Бөлімнің бухгалтерлік есеп және есеп беруден шығатын теңгерімдерді, бюджетті орындау туралы есептерді, қаржыландыру жоспары және басқа да құжаттарды жасау. Бөлімдер мен ауылдық округтерден бухгалтерлік баланс қабылдау. Бөлім аппаратын қамтамасыз ету үшін «Мемлекеттік сатып алу» Заңының 39 бабы бойынша сатып алуды ұйымдастыру. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

4. Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің экономика секторының бас маманы (бала күтіміне байланысты еңбек демалысындағы негізгі қызметкердің орны 21.05.2019 жылға дейін), (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуының қорытындысын әзірлеу бойынша мемлекеттік мекемелерден, ұйымдар мен кәсіпорындардан мәліметтер жинауға қатысу. «Жұмыспен қамту 2020 жол картасы», «Өнірлерді дамыту бағдарламасы» бойынша есептер мен мәліметтер әзірлеу. Аудандағы тірек елді мекендерді дамыту бағдарламасы бойынша мәліметтер әзірлеу. Әлеуметтік-экономикалық даму қорытындылары бойынша аудандық, облыстық әкімдіктер отырысына, облыстық экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасына ақпараттар дайындауға қатысу. Әлеуметтік-экономикалық даму қорытындылары туралы аудан әкімдігінің қаулыларын дайындау. Ауданның әлеуметтік-экономикалық даму төлқұжатын дайындау. Бюджетке салықтар және төлемдер бойынша қосымша қор көздерін анықтау аясында жұмыстар жүргізу. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

5. Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің бюджет секторының бас маманы, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі, мәдениет саласы, ішкі саясат бөлімі, мәслихат аппараты, жер бөлімі бойынша бюджет жобасының есебін ерекшеліктер бойынша қабылдау, тексеру. Ай сайын мониторинг жүргізу және әкімге есептер дайындау. Еңбек ақыға қатысты есеп жүргізу. Республикалық және облыстық бюджеттен бөлінетін трансферттерді мақсатты және тиімді пайдалануын қамтамасыз ету. Трансферттерді жылжыту туралы сұраныстар қабылдап, жоспарларына өзгерістер енгізу. Аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу. Аудан бюджетінің жоспарлауы және орындалуы туралы жұмыс жүргізу. Ай сайын резервтік қор туралы мәлімет беру. Ауданның бюджеттік комиссия  жұмыстарын ұйымдастыру, бюджеттік комиссия шешімі негізінде аудандық мәслихат сессиясының шешімі жобасын әзірлеу. Аудан бюджетінің орындалуы туралы ай сайынғы және жылдық есепті жасап тапсыруға қатысу. Бюджеттік қаржының тиімді және мақсатты пайдалануын қамтамасыз ету. Аудан  бюджетінің жиынтық қаржыландыру жоспарын жасау және бекітуді бақылау. Қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы, жергілікті өкілетті органның шешімін іске асыру туралы, жергілікті атқарушы органдар, қала, кент, ауылдық округтер, барлық бағдарлама бюджет әкімшілерінің штаттан тыс қызметкерлерінің  қаулыларын дайындау. Бюджеттің кіріс жағының жобасын және есебін жасау. Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қолма-қол ақша бақылау шотымен жұмыстар жүргізуді қамтамасыз ету, күнделікті мониторинг жүргізіп, есебін жасау. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Конкурсқа қатысушыларға жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
2) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптар.
3) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кандидаттардың орналасуға Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу.
4) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
5) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1)«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi: ішкі конкурс туралы хабарландыру уәкілетті органның ресми сайтында соңғы жарияланған күнінен бастап 3 жұмыс күні. Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады. Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күнішінде конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.

 

14.02.2017ж.

Бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органның мемлекеттік мемлекеттік қызметшілері арасында өткізілетін ішкі конкурс туралы хабарландыру

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, факс: 7–00–21, 7–00–11, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz«Б» корпусының  бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

1. Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі басшысының орынбасары, (Е-R-2 санаты) - 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 127422 теңгеден 172394 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Бөлім басшысы болмаған жағдайда уақытша міндетін атқарады, мекеме басшысы жүктеген басқа міндеттерді атқарады. Іс жүргізудің мемлекеттік тілде жүргізілуін қадағалайды.  Жұмыспен қамту саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру мақсатында: Қазақстан Республикасының азаматтарына, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын  шетелдіктер мен  азаматтығы жоқ адамдарға қызмет пен кәсіп түрлерін  еркін  таңдауға бірдей мүмкіндіктерді, әділ, қолайлы еңбек  жағдайларын жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етеді. Бөлімнің кіріс және шығыс құжаттарын (ЕСЭДО бағдарламасын) жүргізеді. Бөлімнің номенклатурасын дайындайды.  Іс-сапар куәліктерін тіркейді, бұйрықтар журналдарын жүргізеді. Қызметкерлердің қызметтік нұсқауларын, жеке еңбек шарттарының орындалуын бақылайды. Еңбек өтілін анықтау бойынша комиссияның жұмысын ұйымдастырып, хаттамасын жүргізеді. Қызметкерлердің жыл сайынғы демалыс кестелерін жасайды және орындалуын қадағалайды. Біліктілік талаптар жинағын әзірлейді. Мемлекеттік қызметшілердің бағалауы бойынша жұмыстарды жүргізеді. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыстарға тікелей жауапты. Мемлекеттік қызметкерлердің жыл сайынғы табыстары туралы декларацияларын өткізуін қадағалайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Жоғары білім, әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, мемлекеттік және жергілікті басқару, есеп және аудит, қаржы) немесе құқық саласында (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі))  
  
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
1) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті  құзыреттер бойынша талаптарды;
2) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрімен  анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
3) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
4) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау органдарының кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес немесе әскери атағында кіші сержанттар құрамынан төмен емес Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейдегі, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

2. Аягөз қаласы әкімі аппаратының ұйымдастыру, бақылау жұмыстары және заң   бөлімінің   бас маман – есепшісі (бала күтіміне байланысты еңбек демалысындағы негізгі қызметкердің орны), (EG-3 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957  теңгеден  94108  теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Қала әкімі аппаратының қаржылық – шаруашылық қызметін ұйымдастырады. Келісім – шарт, шығын сметаларын, штаттық кесте, есептік баланс жасайды. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын жүргізеді. Әкiм аппараты әкiмшiсi болып табылатын бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеп, тиiстi мәслихаттың бекiтуi үшiн жоғары тұрған әкiмдiктiң қарауына енгiзеді. Жалақыны мерзімінде есептейді және төлейді, салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша есеп айырысуды жүзеге асырады, салықтық, статистикалық есеп беруді құрайды. Активтердің, ҚТЗ (құндылығы аз тез тозатын заттар) және басқа да  материалдық құндылықтарды сақтау және пайдалану орындарында бүтіндігін бақылауды жүзеге асырады. Бухгалтерлік және қаржылық есептілікті белгіленген мерзімде құрылуын және берілуін қамтамасыз етеді. Шарттардың тіркелуін және мемлекеттік мекемелер мен жекелеген тұлғалардың қаржыландыру жоспарын орындау барысында туындаған есептеулерді уақтылы жүргізеді. Бастапқы құжаттардың, қағаздардағы және электрондық жеткізгіштердергі бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің, есептіліктердің сақталуын жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мұрағатқа тапсырады.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (экономика, есеп және аудит, қаржы, бухгалтер, экономист-бухгалтер) 
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

3. Аягөз қаласы әкімі аппаратының тұрғын үй коммуналдық шаруашылық  бөлімінің бас маманы,  (Е-G-3 санаты) ) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957  теңгеден  94108  теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Тиісті муниципалдық округты басқару комитетінің  жұмысына жетекшілік, қаланың  әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламасын іске асыру және халық арасында  мемлекеттік саясатты жүргізу мақсатындағы  жұмыстардың жүргізілуіне  ықпал көрсету, жергілікті істерді басқаруға  тұрғындарды тарту. Меншік түріне қарамастан жылумен коммуналдық қызмет көрсететін барлық мекемелердің, ПИК-тердің жыл бойына, қыс мерзіміне дайындықтары жөніндегі іс жоспарларын жинау, орындалуын қадағалау, аталған мекемелермен және  тұрғындармен жиналыстар ұйымдастыру, хаттамаларын жүргізу, апталық ақпараттар, мәліметтер дайындау. Табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға еңбекпен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiнде ұсыныс енгiзедi, Шаруашылықтар бойынша есепке алуды жүзеге асыру. Азаматтардың өтiнiштерiн, арыздарын, шағымдарын қарау,актілер жасау, жауаптар әзірлеу, белгіленген құқық шегінде анықтамалар (отбасылық жағдай, жеке меншік шаруашылық туралы, құжаттары негізінде мұрағаттық анықтама) беру. Округтың  көріктендіру, тазалығын сақтау  жұмыстарын  және тазалық сенбіліктерін ұйымдастыру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Конкурсқа қатысушыларға жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
2) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптар.
3) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кандидаттардың орналасуға Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу.
4) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
5) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1)«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi: ішкі конкурс туралы хабарландыру уәкілетті органның ресми сайтында соңғы жарияланған күнінен бастап 3 жұмыс күні. Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады. Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күнішінде конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.

 

 

06.02.2017ж.

Бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында өткізілетін ішкі конкурс туралы хабарландыру

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, факс: 7–00–21, 7–00–11, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz«Б» корпусының  бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

1. Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі басшысының орынбасары, (Е-R-2 санаты) - 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 127422 теңгеден 172394 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Бөлім басшысы болмаған жағдайда уақытша міндетін атқарады, мекеме басшысы жүктеген басқа міндеттерді атқарады. Іс жүргізудің мемлекеттік тілде жүргізілуін қадағалайды.  Жұмыспен қамту саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру мақсатында: Қазақстан Республикасының азаматтарына, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын  шетелдіктер мен  азаматтығы жоқ адамдарға қызмет пен кәсіп түрлерін  еркін  таңдауға бірдей мүмкіндіктерді, әділ, қолайлы еңбек  жағдайларын жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етеді. Бөлімнің кіріс және шығыс құжаттарын (ЕСЭДО бағдарламасын) жүргізеді. Бөлімнің номенклатурасын дайындайды.  Іс-сапар куәліктерін тіркейді, бұйрықтар журналдарын жүргізеді. Қызметкерлердің қызметтік нұсқауларын, жеке еңбек шарттарының орындалуын бақылайды. Еңбек өтілін анықтау бойынша комиссияның жұмысын ұйымдастырып, хаттамасын жүргізеді. Қызметкерлердің жыл сайынғы демалыс кестелерін жасайды және орындалуын қадағалайды. Біліктілік талаптар жинағын әзірлейді. Мемлекеттік қызметшілердің бағалауы бойынша жұмыстарды жүргізеді. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыстарға тікелей жауапты. Мемлекеттік қызметкерлердің жыл сайынғы табыстары туралы декларацияларын өткізуін қадағалайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Жоғары білім, әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, мемлекеттік және жергілікті басқару, есеп және аудит, қаржы) немесе құқық саласында (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі))  
  
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
1) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті  құзыреттер бойынша талаптарды;
2) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрімен  анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
3) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
4) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау органдарының кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес немесе әскери атағында кіші сержанттар құрамынан төмен емес Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейдегі, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

2. Аягөз қаласы әкімі аппаратының ұйымдастыру, бақылау жұмыстары және заң бөлімінің бас маман – есепшісі (бала күтіміне байланысты еңбек демалысындағы негізгі қызметкердің орны), (EG-3 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957  теңгеден  94108  теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Қала әкімі аппаратының қаржылық – шаруашылық қызметін ұйымдастырады. Келісім – шарт, шығын сметаларын, штаттық кесте, есептік баланс жасайды. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын жүргізеді. Әкiм аппараты әкiмшiсi болып табылатын бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеп, тиiстi мәслихаттың бекiтуi үшiн жоғары тұрған әкiмдiктiң қарауына енгiзеді. Жалақыны мерзімінде есептейді және төлейді, салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша есеп айырысуды жүзеге асырады, салықтық, статистикалық есеп беруді құрайды. Активтердің, ҚТЗ (құндылығы аз тез тозатын заттар) және басқа да  материалдық құндылықтарды сақтау және пайдалану орындарында бүтіндігін бақылауды жүзеге асырады. Бухгалтерлік және қаржылық есептілікті белгіленген мерзімде құрылуын және берілуін қамтамасыз етеді. Шарттардың тіркелуін және мемлекеттік мекемелер мен жекелеген тұлғалардың қаржыландыру жоспарын орындау барысында туындаған есептеулерді уақтылы жүргізеді. Бастапқы құжаттардың, қағаздардағы және электрондық жеткізгіштердергі бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің, есептіліктердің сақталуын жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мұрағатқа тапсырады.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (экономика, есеп және аудит, қаржы, бухгалтер, экономист-бухгалтер) 
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

3. Аягөз қаласы әкімі аппаратының тұрғын үй коммуналдық шаруашылық  бөлімінің бас маманы,  (Е-G-3 санаты) ) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957  теңгеден  94108  теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Тиісті муниципалдық округты басқару комитетінің  жұмысына жетекшілік, қаланың  әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламасын іске асыру және халық арасында  мемлекеттік саясатты жүргізу мақсатындағы  жұмыстардың жүргізілуіне  ықпал көрсету, жергілікті істерді басқаруға  тұрғындарды тарту. Меншік түріне қарамастан жылумен коммуналдық қызмет көрсететін барлық мекемелердің, ПИК-тердің жыл бойына, қыс мерзіміне дайындықтары жөніндегі іс жоспарларын жинау, орындалуын қадағалау, аталған мекемелермен және  тұрғындармен жиналыстар ұйымдастыру, хаттамаларын жүргізу, апталық ақпараттар, мәліметтер дайындау. Табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға еңбекпен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiнде ұсыныс енгiзедi, Шаруашылықтар бойынша есепке алуды жүзеге асыру. Азаматтардың өтiнiштерiн, арыздарын, шағымдарын қарау,актілер жасау, жауаптар әзірлеу, белгіленген құқық шегінде анықтамалар (отбасылық жағдай, жеке меншік шаруашылық туралы, құжаттары негізінде мұрағаттық анықтама) беру. Округтың  көріктендіру, тазалығын сақтау  жұмыстарын  және тазалық сенбіліктерін ұйымдастыру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Конкурсқа қатысушыларға жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
2) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптар.
3) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кандидаттардың орналасуға Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу.
4) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
5) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1)«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi: ішкі конкурс туралы хабарландыру уәкілетті органның ресми сайтында соңғы жарияланған күнінен бастап 3 жұмыс күні. Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады. Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.

Бет өзгертілді: 01-03-2017