Мемлекеттік қызмет

Ішкі конкурстар туралы хабарламалар

22.04.2016ж

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

Аягөз ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, денешынықтыру және спорт бөлімінің басшысы, (ЕR-1 санаты) - 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 142412 теңгеден 192382 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Бөлімнің жұмысына жалпы басшылық жасайды.  Бөлім қызметкерлерін қызметке қабылдайды және босатады. Бөлім қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттерін және бөлім құраламын жасайды. Мемлекеттік және басқада ұйымдарда бөлім атынан өкілеттік жасайды. Көркемөнерпаздарға қолдау көрсету, кітапхана, театр, музыка, мұражай және өнердің басқа да түрлерінің дамуын қамтамасыз ету. Мәдениет мекемелерінің материалдық-техникалық базасын нығайту, қаржыландырылуын жақсарту. Әкімнің қарауына мәдениет мекемелерінің материалдық-техникалық базасының дамуы және сақталуы туралы ұсыныстарды дайындау. Тіл туралы заңнамалардың орындалуына және сақталуына бақылау жасау, мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының және ұйымдардың осы бағыттағы қызметін тексеру. Аудан көлемінде мәдениет пен өнерді, тілді дамыту бағытында біріңғай мемлекеттік саясатты жүргізу.Дене шынықтыру және спорт саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асырады, аудандық бағдарламаларды жасайды және орындалуын қадағалайды. Тұрғындар арасында дене шынықтырумен айналысуға, дене шынықтыру және спорт арқылы салауатты өмір салтын насихаттау жұмыстарын ұйымдастырады. Спорт түрлері бойынша ауданда спорттық шараларды ұйымдастырады және өткізеді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі жоғары.
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
1) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптарды;
2) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
3) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
4) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;
2) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың орта басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;
3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1)«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi: ішкі конкурс туралы хабарландыру уәкілетті органның ресми сайтында соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күні. Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады. Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны: Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.

 

13.04.2016ж

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

1. Аягөз ауданы әкімінің кеңесшісі, (E-3 санаты) - 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 102437 теңгеден 138248 теңгеге дейінҢ
Функционалдық міндеттері: Аудан әкімінің баяндамаларын әзірлеу; аудан әкімімен қол қойылатын құжаттарға талдау жасау. Аудан әкімінің қатысуымен өткізілетін іс-шаралардың дайындығына  қатысу; аудан әкімі берген тапсырмаларды орындауға  лауазымды тұлғалармен бақылау жүргізу;  жеке және  заңды тұлғалардың өтініштеріне қатысты мәселелерді қарастыру. 
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі жоғары.
Мынадай құзыреттердің бар болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-5, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;
2) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;
3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

2.Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің бюджет секторының бас маманы (бала күтіміне байланысты еңбек демалысындағы негізгі қызметкердің орны), (ЕR-4 санаты) - 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін:
Функционалдық міндеттері: Республикалық және облыстық бюджеттен бөлінетін трансферттерді мақсатты және тиімді пайдалануын қамтамасыз ету. Трансферттердің орындалуына талдаулар жасап, есеп беру. Трансферттерді жылжыту туралы сұраныстар қабылдап, жоспарларына өзгерістер енгізу. Облыстық басқармаларға трансферттердің орындалуы туралы ай сайынғы және жылдық есепті жасап тапсыруды ұйымдастыру. Бюджеттік бағдарлама әкімшісін қаржыландыру жоспарын және мемлекеттік мекемелердің міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жеке жоспарын тексеруді жүзеге асыру. Еңбек ақыға қатысты мәліметтерді әзірлеу. Аудан бюджетінің орындалуы туралы ай сайынғы және жылдық есепті жасайды. Бюджеттік қаржының тиімді және мақсатты пайдалануын қамтамасыз ету. Аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу. Аудандық бюджеттік комиссия жұмыстарын ұйымдастыруға, бюджеттік комиссия шешімі негізінде, аудандық мәслихат сессиясының шешімінің жобасын әзірлеуге қатысу. Аудандық бюджеттің кіріс бөлігінің жоспарын жасау. Аудан бюджетінің кіріс бөлігінің орындалуы туралы тиісті талдау және есептер жасау. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: білімі жоғары, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономика, есеп және аудит, қаржы)
Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;
2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;
3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1)«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.
Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күннің ішінде«Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ тапсырылуы тиіс.
Конкурс комиссиясының қарауына құжаттарды қабылдау мерзімінде ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтардың өздері қолма-қол тәртіпте немесе почта арқылы (қоса тіркелген құжаттардың тізбесі көрсетілген құжат тігілетін папкада орналастырылған) не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекен-жайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы тапсырған құжаттары қабылданады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірмей береді.Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде мәслихат депуттары, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредителген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 
Конкурсқа қатысушылар конкурстың комиссиясының шешiмiне, шешім шыққан күннен бастап 5 жұмыс күн ішінде уәкілетті органға (Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі) немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде шағымдана алады.

 

29.03.2016 ж

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

Барлық конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар
ER-4 санаты үшін: жоғары білім; жұмыс тәжірибесі мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес; 2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес; 3) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;* 4) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;   5) ғылыми дәрежесінің болуы.*

EG-3 санаты үшін:  жоғары білім;   жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс: мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес; мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес; осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;* жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы; ғылыми дәрежесінің болуы.*

Санаты Еңбек сiңiрген жылдарына байланысты
min max
ER-4 73288 99106
EG-3 69957 94108

1. Аягөз ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, құрылыс және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің құрылыс секторының бас маман – есепшісі, ER-4 санаты, 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Қаржылық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету жұмысы бойынша бөлімнің қызметін үйлестіру; мемлекеттік сатып алуды іске асыру; бухгалтерлік есепті дұрыс ұйымдастыру және материалдық-техникалық затпен қамтамасыз ету; қаржыны тиімді және мақсатты пайдалануды бақылау; негізгі құралдар және материалдық құндықтардың сақталуын қадағалау; қаржының игерілуін қадағалап, есеп беру; келісім шарт жасау. Жалақыны мерзімінде есептейді және төлейді, салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша есеп айырысуды жүзеге асырады, салықтық, статистикалық есеп беруді құрайды. Ақша қаражаты мен материалдық құндылықтардың сақталуын жүзеге асырады. Ақша қаражатына және материалдық құндылықтарға түгендеу жүргізуге, есептеуге қатысады, түгендеу қорытындыларын және олардың есептеулерде көрінуін уақтылы және дұрыс белгілейді. Активтердің, ҚТЗ (құдылығы аз тез тозатын заттар) және басқа да  материалдық құндылықтарды сақтау және пайдалану орындарында бүтіндігін бақылауды жүзеге асырады. Құжаттарды тексереді және есепке алуға қабылдайды, мемориалдық ордерлерді ресімдейді. Бухгалтерлік және қаржылық есептілікті белгіленген мерзімде құрылуын және берілуін қамтамасыз етеді. Бастапқы құжаттардың, қағаздардағы және электрондық жеткізгіштердергі бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің, есептіліктердің сақталуын жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мұрағатқа тапсырады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: білімі жоғары, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономика, есеп және аудит, қаржы). Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

2. Аягөз қаласы әкімі аппаратының ұйымдастыру, бақылау жұмыстары және заң  бөлімінің  бас маман – есепшісі, EG-3 санаты, 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Қала әкімі аппаратының қаржылық – шаруашылық қызметін ұйымдастырады. Келісім – шарт, шығын сметаларын, штаттық кесте, есептік баланс жасайды. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын жүргізеді. Әкiм аппараты әкiмшiсi болып табылатын бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеп, тиiстi мәслихаттың бекiтуi үшiн жоғары тұрған әкiмдiктiң қарауына енгiзеді. Жалақыны мерзімінде есептейді және төлейді, салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша есеп айырысуды жүзеге асырады, салықтық, статистикалық есеп беруді құрайды. Активтердің, ҚТЗ (құндылығы аз тез тозатын заттар) және басқа да  материалдық құндылықтарды сақтау және пайдалану орындарында бүтіндігін бақылауды жүзеге асырады. Бухгалтерлік және қаржылық есептілікті белгіленген мерзімде құрылуын және берілуін қамтамасыз етеді. Шарттардың тіркелуін және мемлекеттік мекемелер мен жекелеген тұлғалардың қаржыландыру жоспарын орындау барысында туындаған есептеулерді уақтылы жүргізеді. Бастапқы құжаттардың, қағаздардағы және электрондық жеткізгіштердергі бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің, есептіліктердің сақталуын жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мұрағатқа тапсырады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: білімі жоғары, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономика, есеп және аудит, қаржы). Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.     
Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күннің ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ тапсырылуы тиіс.
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде мәслихат депуттары, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредителген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 
Конкурсқа қатысушылар конкурстың комиссиясының шешiмiне, шешім шыққан күннен бастап 5 жұмыс күн ішінде уәкілетті органға (Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі) немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде шағымдана алады.

 

11 наурыз 2016 жыл

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ  «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

Барлық конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар
ER-1 санаты үшін: Жоғары білім. Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:  мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;   мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың орта басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес; жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес; ғылыми дәрежесінің болуы;*  осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес.*

ER-4 санаты үшін: жоғары білім; жұмыс тәжірибесі мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес; 2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес; 3) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;* 4) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;   5) ғылыми дәрежесінің болуы.*

EG-3 санаты үшін:  жоғары білім;   жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс: мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес; мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес; осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;* жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы; ғылыми дәрежесінің болуы.*

Санаты Еңбек сiңiрген жылдарына байланысты
min max
ER-1 142412 192382
ER-4 73288 99106
EG-3 69957 94108

1. Аягөз ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, құрылыс және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің басшысы, ER-1 санаты, 1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Бөлімнің жұмысына жалпы басшылық жасайды. Бөлім қызметкерлерін қызметке қабылдайды және қызметтен босатады. Өндірістік және кәсіпкерлік, құрылыс саласында өз құзырындағы мәселелерді шешеді. Қазақстан Республикасының Үкіметінің, Облыс және аудандық әкімиятының қаулылары мен шешімдерін жүзеге асырады. Аудан бойынша сәулет ережелерін сақталуын қамтамасыз етеді. Меншік түріне қарамастан ауданда сәулеттік және қала құрылыстың сапалық көрсеткіші мен санына мониторинг жүзеге асырады. Аудан сәулетінде және қала құрылыс саласында қызмет көрсету нарығында бәсекелестікті дамытуға ықпал етеді. Барлық мекемелер арасында сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласында нарықтық қатынастарды жетілдіру үшін әріптестікті дамыту шараларын жасайды. Аудан бойынша конкурстық құжаттарды дайындайды және жергілікті бюджеттен қаржыландыратын жоспарлау, күрделі жөндеу жұмыстарына тендер өткізеді. Ауданның жылу көздерінің, әлеуметтік сала объектілерінің және ТҮКШ объектілерінің қысқы жағдайдағы жұмысқа дайындығын бақылау. Тұрғын үй-коммуналдық қызмет көрсетудің тиісті сапасын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай тұрғын үй-коммуналдық саясаттың жүргізілуін бақылау. Тұрғын үй саясаты, коммуналдық шаруашылықтың стратегиялық және ағымды проблемалары бойынша жұмыстар ұйымдастыру. Жолаушыларды тасмалдау саласында нормативтерін сақтау мәселесін бақылауды жүзеге асыру. Тұрғын үй қорының саласында мемлекеттiк бақылауды, тұрғын үйдi (тұрған ғимаратты) маусымдық пайдалануға дайындау жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асырады.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім бойынша, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономика, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе қызмет саласында немесе құқық саласында (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі) немесе өнер (сәулетші). Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

2. Аягөз ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, құрылыс және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің құрылыс секторының бас маман – есепшісі, ER-4 санаты, 1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Қаржылық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету жұмысы бойынша бөлімнің қызметін үйлестіру; мемлекеттік сатып алуды іске асыру; бухгалтерлік есепті дұрыс ұйымдастыру және материалдық-техникалық затпен қамтамасыз ету; қаржыны тиімді және мақсатты пайдалануды бақылау; негізгі құралдар және материалдық құндықтардың сақталуын қадағалау; қаржының игерілуін қадағалап, есеп беру; келісім шарт жасау. Жалақыны мерзімінде есептейді және төлейді, салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша есеп айырысуды жүзеге асырады, салықтық, статистикалық есеп беруді құрайды. Ақша қаражаты мен материалдық құндылықтардың сақталуын жүзеге асырады. Ақша қаражатына және материалдық құндылықтарға түгендеу жүргізуге, есептеуге қатысады, түгендеу қорытындыларын және олардың есептеулерде көрінуін уақтылы және дұрыс белгілейді. Активтердің, ҚТЗ (құдылығы аз тез тозатын заттар) және басқа да  материалдық құндылықтарды сақтау және пайдалану орындарында бүтіндігін бақылауды жүзеге асырады. Құжаттарды тексереді және есепке алуға қабылдайды, мемориалдық ордерлерді ресімдейді. Бухгалтерлік және қаржылық есептілікті белгіленген мерзімде құрылуын және берілуін қамтамасыз етеді. Бастапқы құжаттардың, қағаздардағы және электрондық жеткізгіштердергі бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің, есептіліктердің сақталуын жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мұрағатқа тапсырады.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: білімі жоғары, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономика, есеп және аудит, қаржы). Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

3. Аягөз қаласы әкімі аппаратының ұйымдастыру, бақылау жұмыстары және заң  бөлімінің  бас маман – есепшісі, EG-3 санаты, 1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Қала әкімі аппаратының қаржылық – шаруашылық қызметін ұйымдастырады. Келісім – шарт, шығын сметаларын, штаттық кесте, есептік баланс жасайды. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын жүргізеді. Әкiм аппараты әкiмшiсi болып табылатын бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеп, тиiстi мәслихаттың бекiтуi үшiн жоғары тұрған әкiмдiктiң қарауына енгiзеді. Жалақыны мерзімінде есептейді және төлейді, салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша есеп айырысуды жүзеге асырады, салықтық, статистикалық есеп беруді құрайды. Активтердің, ҚТЗ (құндылығы аз тез тозатын заттар) және басқа да  материалдық құндылықтарды сақтау және пайдалану орындарында бүтіндігін бақылауды жүзеге асырады. Бухгалтерлік және қаржылық есептілікті белгіленген мерзімде құрылуын және берілуін қамтамасыз етеді. Шарттардың тіркелуін және мемлекеттік мекемелер мен жекелеген тұлғалардың қаржыландыру жоспарын орындау барысында туындаған есептеулерді уақтылы жүргізеді. Бастапқы құжаттардың, қағаздардағы және электрондық жеткізгіштердергі бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің, есептіліктердің сақталуын жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мұрағатқа тапсырады.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: білімі жоғары, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономика, есеп және аудит, қаржы). Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.     
Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күнінің ішінде мына мекен-жайы бойынша тапсырылуы тиіс: ШҚО, Аягөз қаласы, Абай Булвары 14, «Аягөз ауданы әкімі аппараты» ММ, электрондық адрес: a.razdykova@akimvko.gov.kz, анықтама үшін телефондар: 8(72237) 7-00-73. 
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де өтеді.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде мәслихат депуттары, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредителген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 
Конкурсқа қатысушылар конкурстың комиссиясының шешiмiне, шешім шыққан күннен бастап 5 жұмыс күн ішінде уәкілетті органға (Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі) немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде шағымдана алады.

 

Бет өзгертілді: 22-12-2016