Мемлекеттік қызмет

Ішкі конкурстар туралы хабарламалар

04.09.2017ж

«Б» корпусының  бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында өткізілетін ішкі конкурс туралы хабарландыру

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, факс: 7–00–21, 7–00–11, e-mail:
a.razdykova@akimvko.gov.kz«Б» корпусының  бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:
           
1. Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің экономика секторының бас маман – есепшісі, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Материалдық жауапкершілік жүктелген лауазым иесі, қаржы  құжаттарына қол қою құқығы бар. Штаттық кесте, шығыс сметасын жасайды. Қаржыландыру бойынша берілетін айлық, тоқсандық, жылдық есепке жауапты. Бөлім аппаратының қызметкерлерінің  еңбек ақысының, іс-сапарлық шығындарының есебін жүргізу. Салық және зейнетақылық қорлары, әлеуметтік аударымдар, кәсіподақ жарнасы бойынша есептерді дайындау және тапсыру. Бөлімнің бухгалтерлік есеп және есеп беруден шығатын теңгерімдерді, бюджетті орындау туралы есептерді, қаржыландыру жоспары және басқа да құжаттарды жасау. Бөлімдер мен ауылдық округтерден бухгалтерлік баланс қабылдау. Бөлім аппаратын қамтамасыз ету үшін «Мемлекеттік сатып алу» Заңының 39 бабы бойынша сатып алуды ұйымдастыру. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

2. Аягөз аудандық жер қатынастары бөлімінің бас маманы, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Жер учаскелері иелерінің, жер пайдаланушылардың және басқа да жерге құқықтық қатынастағы субъектілердің есебін ұйымдастырады. Иесіз жер учаскелерін анықтайды; мемлекеттік жер және құқықтық кадастр дерекетер қорына сәйкес меншік иелері мен жер пайдаланушылары туралы сұраулар жолдайды және мәлімет алады; әділет органдарына мәліметтерді (жер учаскелерінің тізімі) оларды иесіз мүлік ретінде есепке қою үшін жолдайды; арнайы есепте тұрған жер учаскелерін туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануын қамтамасыз етеді; мақсатына сай пайдаланылмай жатқан жерлерді анықтайды және бақылау органдарға материалдарды жібереді; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін (шағымдарын), сондай-ақ мемлекеттік органдардың сұратуларын уақытылы қарастырады және оларға жауап береді және оларды есепке қою жөніндегі жұмыстарын ұйымдастырады. Жер учаскелеріне сатып алу-сату шарттарын әзірлейді, рәсімдейді және кейін оларды береді;  жер учаскесінің жалға беру шарттарын уақытылы жасасуын қамтамасыз етеді; Сотқа жер учаскесі бойынша туындаған даулар бойынша құжаттар даярлайды, талап арыз жолдауды ұйымдастырады. Жер учаскелерінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетеді. Жер комиссиясын ұйымдастырады, хаттамасын жасайды. Жер телімдерін сату және құқықтық жалға жер телімдерін беру жөніндегі сауда-саттықты (конкурс, аукцион) өткізуді ұйымдастырады. Жер есебi құжаттарын дайындайды. Бөлімінің айлық, тоқсандық, жарты жылдық, жылдық жер есебін дайындайды. Жер балансын жасайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (ауылшаруашылығы ғылымдары саласында (агрономия, топырақтану және агрохимия) немесе қызмет саласында (кадастр, жерге орналастырушы) немесе құқық саласында (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі).
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

3. Аудандық ішкі саясат бөлімінің бас маманы, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Өзі жетекшілік ететін салалар жұмысын жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді. «Қазақстан-2050» Стратегиясын»,  Елбасының  Қазақстан халқына жолдауын  жүзеге асыруды идеологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асырады. Мемлекеттік бағдарламалар; кадр жұмыстары; бөлімнің айлық, жылдық жоспарларын әзірлейді; облыстық, аудандық хаттамалармен жұмыс; қоғамдық саяси  ахуалдың мониторингісін әзірлейді; бөлімге қатысты обылыстық және аудандық қаулылар мен өкімдерінің заңды орындалуының бақылауын қамтамасыз етеді, бөлімнің басқа да міндеттерін орындайды. ЕЭСДО бағдарламасымен және  «Е-қызмет» ақпараттық  жүйесімен жұмыс жүргізеді.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (гуманитарлық ғылымдар саласында (дінтанушы, теология) немесе құқық саласында (құқықтану) немесе әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе техникалық ғылымдар және технологиялар саласында)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

            Конкурсқа қатысушыларға жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
2) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптар.
3) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кандидаттардың орналасуға Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу.
4) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
5) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1).өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесіне құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттар электронды түрде электрондық пошта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Құжаттарды қабылдау мерзiмi: ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру мемлекеттік органның және уәкілетті органның интернет-ресурсында соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап   3 жұмыс күннің  ішінде тапсырылуы тиіс.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурстық комиссия шешімімен келіспеген жағдайда конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар 5 жұмыс күн ішінде  Шығыс Қазақстан облысы мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл бойынша департаментіне немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.            
Конкурстық комиссия шешіміне шағымды: ШҚО, Өскемен қ. Тәуелсіздік даңғылы 4  мекенжайы бойынша ұсынуға болады.
Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, өтеді.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу Қағидалары негізінде өткізіледі.

қосымша

2017 ж.
Тамыз
Мусым-Шілде
Мамыр 2017ж
Сәуір 2017ж
Наурыз 2017ж
Ақпан 2017ж.
2016 ж.
Желтоқсан 2016ж.
Қараша 2016ж.
Қазан 2016ж.
Тамыз 2016ж.
Шілде 2016г.
Маусым 2016г.
Мамыр 2016ж.
Сәуір 2016ж.
Другие объявления

Бет өзгертілді: 05-09-2017