Мемлекеттік қызмет

Ішкі конкурстар туралы хабарламалар

19.05.2017ж
Бос  мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында өткізілетін ішкі конкурс туралы хабарландыру

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар:
8 (72237) 7-00-73, факс: 7–00–21, 7–00–11, e-mail: a.razdykova@akimvko.gov.kz «Б» корпусының  бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жергілікті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:

           
1. Аягөз ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, құрылыс және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің тұрғын үй коммуналдық шаруашылық секторының бас маманы, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Тұрғын үй қоры саласы бойынша қажетті жұмыстарды жүргізу. Кондоминиум объектiсiнде және үйдiң маңындағы аумақта үй-жай (пәтер) меншiк иесiнiң ортақ мүлкiн қолдану, күтiп-ұстау, пайдалану және жөндеу тәртiбiнiң сақталуын;  тұрғын үйлерде (тұрғын ғимараттарда) үйге ортақ жылуды, энергияны, газды және су ресурстарын есептейтiн аспаптардың болуын; кондоминиум объектiсiндегi үй-жай меншiк иелерiнiң ортақ мүлiктiң және оның инженерлiк жабдықтарының техникалық жай-күйiне, қолданыстағы нормативтiк-техникалық және жобалық құжаттамаларға сәйкес оны күтiп-ұстау мен жөндеу бойынша жұмыстарды уақытында орындалуын; тұрғын үйдi маусымдық пайдалануға дайындау жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыруға; қабылданған шешімдерді және анықталған бұзушылықтарды жою жөніндегі нұсқаманы орындауын; кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлері бойынша орындалған жұмыстың сапасына мемлекеттік бақылауын; кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысуын қамтамасыз етеді. Облыстың және аудан әкімінің хаттамалық тапсырмаларына жауап әзірлейді. Бөлімге қатысты нормативтік құқықтық актілердің жобасын әзірлейді. Бөлім бастығының тапсырмасы негізінде бөлімнің функцияларына қатысты басқа да тапсырмаларды орындайды. Тұрғын үй мәселелері жөнінде жеке және заңды тұлғалардан түскен өтініштерге, арыздарға жауап жобасын әзірлеу. 
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі) немесе техникалық ғылымдар және технологиялар немесе
өнер  (сәулетші) немесе қызмет саласында (көлікті пайдалану және жүк қозғалысымен тасымалдауды ұйымдастыру)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

2. Аягөз ауданының экономика және қаржы бөлімінің бюджет секторының бас маманы, (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы, ветеринария, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары, құрылыс және тұрғын үй инспекциясы, экономика және қаржы бөлімдері бойынша бюджет жобасының есебін ерекшеліктер бойынша қабылдау, тексеру. Республикалық және облыстық бюджеттен бөлінетін трансферттерді мақсатты және тиімді пайдалануын қамтамасыз ету. Трансферттерді жылжыту туралы сұраныстар қабылдап, жоспарларына өзгерістер енгізу. Ай сайын мониторинг жүргізу және әкімге есептер дайындау. Еңбек ақыға қатысты есеп жүргізу. Аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу. Аудан бюджетінің жоспарлауы және орындалуы туралы жұмыс жүргізу. ҚЭСТ секторының нұсқасына сәйкес мәліметтер дайындау. Даму бюджетінің қаражатының және ағымдағы бюджетті күрделі жөндеуге бағыттау, материалдық-техникалық базаны нығайту, оның ішінде облыстық бюджеттен бөлінген трансферттерді көрсету (1-6 қосымша). Ауданның бюджеттік комиссия жұмыстарын ұйымдастыру, бюджеттік комиссия шешімі негізінде аудандық мәслихат сессиясының шешімі жобасын әзірлеу. Аудан бюджетінің орындалуы, даму бюджеті жөнінде есептер әзірлеу, бюджеттік инвестиция бойынша мониторинг есебін жүргізу. Бюджеттік қаржының тиімді және мақсатты пайдалануын қамтамасыз ету.  Аудан бюджетінің жиынтық қаржыландыру жоспарын жасау және бекітуді бақылау. Қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы, жергілікті өкілетті органның шешімін іске асыру туралы, жергілікті атқарушы органдар, қала, кент, ауылдық округтер, барлық бағдарлама бюджет әкімшілерінің штаттан тыс қызметкерлерінің  қаулыларын дайындау. Бюджеттің кіріс жағының жобасын және есебін жасау. Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қолма-қол ақша бақылау шотымен жұмыстар жүргізуді қамтамасыз ету, күнделікті мониторинг жүргізіп, есебін жасау. Ай сайын жүктелген функциялар шегінде мәлімет беру.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (әлеуметтік ғылымдар және бизнес саласында (экономика, қаржы, есеп және аудит)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Конкурсқа қатысушыларға жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
2) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптар.
3) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кандидаттардың орналасуға Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу.
4) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
5) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесіне құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттар электронды түрде электрондық пошта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
           
Құжаттарды қабылдау мерзiмi:
ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру мемлекеттік органның және уәкілетті органның интернет-ресурсында соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап   3 жұмыс күннің  ішінде тапсырылуы тиіс.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат:
 Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Шағым жасау туралы ақпарат:
 Конкурстық комиссия шешімімен келіспеген жағдайда конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар 5 жұмыс күн ішінде  Шығыс Қазақстан облысы мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл бойынша департаментіне немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.            
Конкурстық комиссия шешіміне шағымды: ШҚО, Өскемен қ. Тәуелсіздік даңғылы 4  мекенжайы бойынша ұсынуға болады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, өтеді.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу Қағидалары негізінде өткізіледі.

Қосымша *.doc 56 KB

 

10.05.2017ж
Бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында өткізілетін ішкі конкурс туралы хабарландыру

Шығыс Қазақстан облысының «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ, 070200, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, анықтама үшін телефондар: 8 (72237) 7-00-73, факс: 7–00–21, 7–00–11, e-mail: a.razdykova@akimvko.gov.kz «Б» корпусының  бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды:
           
1. Аягөз ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, денешынықтыру және спорт бөлімінің бас маманы (бала күтіміне байланысты еңбек демалысындағы негізгі қызметкердің орны 01.10.2018 жылға дейін), (ER-4 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Тілдерді дамыту саласында аудандық бағдарламаларды әзірлеп, жүзеге асырады, тілдерді оқыту үйірмесінің жұмысын үйлестіреді және ұйымдастырады. Аудан және барлық ауылдық округтері бойынша іс қағаздарын мемлекеттік тілде жүргізілуін бағалау шараларын әзірлеп, ұйымдастырады. Азаматтардың барлық санаттарының мемлекеттік тілді оқып үйрену қажеттілігін насихаттайды. Аудандық көрмелерді және басқа да іс-шаралардың қағидаларын әзірлеп, өткізеді.  Облыстық және басқа іс-шараларға ауданның өкілдерін қатыстыруға дайындайды. Аудандағы тілдің жағдайын анықтау мақсатында әлеуметтік зерттеулер жүргізеді. Ономастика бойынша жұмыс жүргізеді. Мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің іс қағазын жүргізеді. Ауданның ұйымдары мен мекемелерінің, ауылдық округтердің тілдерді дамыту саласындағы заңнамаларын орындау бойынша кешенді тексеруді ұйымдастырып, жүргізеді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар: Білімі жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі (гуманитарлық ғылымдар немесе білім саласында)
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

2. Аягөз ауданы Нарын ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы,  (Е-G-3 санаты) – 1 бірлік, лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957  теңгеден  94108  теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Ауылдық округтің әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламасын іске асыру және халық арасында мемлекеттік саясатты жүргізу мақсатындағы жұмыстардың жүргізілуіне ықпал көрсету, жергілікті істерді басқаруға тұрғындарды тарту. Округтың көріктендіру, тазалығын сақтау жұмыстарын және тазалық сенбіліктерін ұйымдастыру. Ауылда төтенше жағдайлар туындаған кезде шұғыл шаралар қолдануды ұйымдастыру және төтенше жағдайлар болдырмау үшін алдын-ала шаралар жүргізу. Ауылшаруашылығы малдарының есебін жүргізеді. Ауыл, ауылдық, селолық округ әкімі аппараты  мамандарының ішкі өзара брін-бірі алмастырулары. Өзінің функционалдық міндеттері бағытында ауыл әкімінің басқа да тапсырмаларының орындалуын қамтамасыз  ету. 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Конкурсқа қатысушыларға жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
2) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптар.
3) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кандидаттардың орналасуға Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу.
4) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
5) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер. 

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесіне құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттар электронды түрде электрондық пошта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi: ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру уәкілетті органның интернет-ресурсында соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап           3 жұмыс күннің  ішінде тапсырылуы тиіс.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурстық комиссия шешімімен келіспеген жағдайда конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар 5 жұмыс күн ішінде  Шығыс Қазақстан облысы мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл бойынша департаментіне немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.           
Конкурстық комиссия шешіміне шағымды: ШҚО, Өскемен қ. Тәуелсіздік даңғылы 4  мекенжайы бойынша ұсынуға болады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ-де, Аягөз қаласы, Абай бульвары 14, өтеді.
Ішкі конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу Қағидалары негізінде өткізіледі.

Приложение 2 к Правилам проведения конкурса на занятие административной государственной должности корпуса «Б» *.doc 35 KB

Приложение 3 к Правилам проведения конкурса на занятие административной государственной должности корпуса «Б» *.doc 40 KB

2017 ж.
Сәуір 2017ж
Наурыз 2017ж
Ақпан 2017ж.
2016 ж.
Желтоқсан 2016ж.
Қараша 2016ж.
Қазан 2016ж.
Тамыз 2016ж.
Шілде 2016г.
Маусым 2016г.
Мамыр 2016ж.
Сәуір 2016ж.
Другие объявления
Бет өзгертілді: 19-05-2017