Мемлекеттік қызмет көрсету

Халыққа мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша Аягөз ауданы әкімдігінің қызметі жөнінде есеп

Аягөз ауданы бойынша жергілікті атқарушы органдары арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің 2015 жылғықорытындысы туралы талдау

Аягөз ауданы бойынша жергілікті атқарушы органдары арқылы әр түрлі салада 73 мемлекеттік қызмет түрлері көрсетіледі. Осы бағытта дербес бөлімдердің жауапты функционалдары мен көрсетіліп отырған мемлекеттік қызметтердің сапасына бақылау жасау үшін аудан әкімі аппараты тарапынан арнайы шаралар ұйымдастырылды.
Бұл шаралардың басты мақсаты жергілікті атқарушы органдары арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің заң талаптарына сай сапалы орындалуы, мерзімінен кешіктіріп көрсетілген мемлекеттік қызметтерді анықтау және олардың алдын алу, жауапты мамандармен түсіндірме жұмыстарын жүргізу.
Жергілікті атқарушы органдары арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің ішінде ең көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтердің бірі «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» мемлекеттік қызметі. Осы қызмет бойынша 2015 жылы 2026 бала кезекке тұрған (2014 жылы 491 бала), аталған мемлекеттік қызметтерді көрсету барысында мерзімінен кешіктіріп орындаулар және арыз-шағымдар болған жоқ.
Халық арасында сұранысқа ие қызметтің бірі «Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту» мелекеттік қызметі. 2015 жылдың қорытындысы бойынша 610 жерге орналастыру қызметі көрсетілген, бұл 2014 жылмен (532) салыстырғанда біршама көбейген.
Сонымен қатар әлеуметтік көмек көрсету саласында «Он сегіз жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік қызметі кең таралған. Аталған қызмет бойынша 2015 жылы 5137 қызмет көрсетілген. Келесі 2016 жылы жергілікті атқарушы органдары арқылы көрсетілетін сұранысқа ие қызметтердің саны мен сапасын неғұрлым арттыру көзделуде, атап айтқанда аудан бойынша электронды қызметтердің санын арттыру, халыққа насихат жүргізу жұмыстарын жандандыру мақсаты қойылған.
Жалпы 2014 жылмен салыстырғанда биылғы жылы электронды түрде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны біршама өскені байқалады. 2014 жылы электронды үкімет порталы және басқа да ақпараттық жүйелер арқылы электронды түрде барлығы 556 қызмет көрсетілсе, 2015 жылы 1102 қызмет көрсетілген. Бұл қызметтер негізінен білім беру, жер қатынастары және әлеуметтік көмек көрсету саласында көрсетілген.
2015 жылы аудан бойынша мемлекеттік қызметтердің сапасы мен уақытында көрсетілуін қамтамасыз ету мақсатында нақты іс шаралар қабылданды. Жыл бойы 6 мерзімінен кешіктіру орын алған, аталған олқылықтар бойынша жауапты мамандарға тәртіптік шаралар қолданылды.
Атап айтқанда аудандық жер қатынастары бөлімі арқылы көрсетілетін «Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту» мемлекеттік қызметін көрсету кезінде жауапты маманның еңбек демалысында болуы және оны алмастыратын маманның болмауы себепті 2 өтініш мерзімінен кешіктіріп орындалған. Осының негізінде аудандық жер қатынастары бөлімінің жауапты бас маманына ескерту жарияланды.
Аудандық кәсіпкерлік және ауылшаруашылығы бөлімінде «Е-лицензиялау» ақпараттық жүйесінде «Тракторларды және олардың базасында жасалған өздігінен жүретін шассилер мен механизмдерді, өздігінен жүретін ауыл шаруашылығы, мелиоративтік және жол-құрылыс машиналары мен механизмдерін, сондай-ақ жүріп өту мүмкіндігі жоғары арнайы машиналарды жүргізу құқығына куәліктер беру» мемлекеттік қызметін көрсету кезінде де техникалық ақауларға және жауапты маманның орнында болмауына байланысты 2 мерзімінен кешіктіру орын алған, аталған жағдай бойынша осы бөлімнің бас маман инспекторына ескерту берілді.
Аудандық мәдениет, тілдерді дамыту, денешынықтыру және спорт бөлімінде жергілікті АХАТ қызметі арқылы көрсетілетін «Неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу» мемлекеттік қызметін көрсету кезінде техникалық себептерге байланысты 2 мерзімінен кешіктіру орын алған, аталған жағдай бойынша осы бөлімнің бас маманына ескерту берілді.
Аягөз ауданы бойынша дербес бөлімдер арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапалы және уақытында көрсетілуін қамтамасыз ету мақсатында арнайы шаралар қабылданып жұмыс жоспары бекітілген.
Атап айтқанда мемлекеттік органдардың қайта құрылуына байланысты мемлекеттік қызметтерге жауапты тұлғаларды тағайындау (бірін – бірі алмастыруды қамтамасыз ету), мемлекеттік қызметтер көрсетуге арналған ақпараттық жүйелердің тұрақты жұмыс істеуін қадағалау (е-акимат, ХҚКО ЫАЖ (ИИС ЦОН), е-лицензия және т.б), жауапты тұлғалардың ауысы болған жағдайда жаңадан таңайындауларды уақытында ұйымдастыру, олардың ақпараттық жүйеларде жұмыс істеуін оқытуды қамтамасыз ету, аудан бойынша дербес бөлімдер арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге тұрақты мониторинг жүргізу және тағы да басқа қажетті шараларды ұйымдастыру тапсырылған.
Ағымдағы жылы Аягөз ауданы бойынша дербес бөлімдер арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапалы және уақытында көрсетілуін қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік органдардың жауапты мамандарының және де жергілікті ХҚКО мамандарының қатысуымен семинар жиындар ұйымдастырылды.
Аталған жиналысқа дербес бөлімдер тарапынан жауапты мамандар, жегілікті ХҚКО басшысы, аудандық медициналық бірлестігі бас дәрігерінің орынбасары қатысты. Жиналыста жергілікті атқарушы органдар арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын барынша арттыру, қызметтердің уақытында көрсетілуін қадағалау және жауапты мамандардың тұынушы халықпен жұмыс істеу тәртібі туралы мәселелер қаралды. Аудан әкімі аппараты тарапынан осындай семинар жиындарды келесі 2016 жылы неғұрлым көбірек өткізу жоспарланған.

Аппарат басшысы Қ. Рғаева
Орын: Э. Ахтемиров

Бет өзгертілді: 14-12-2016
*Имя: 
*E-mail: 
*Сообщение: 
 Поля отмеченные "*" обязательные для заполнения
*Проверка: 20+10=