ӘКІМ АППАРАТЫ

Аудан әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшесі

Жакупбаев Айдос Сабырбекович Жакупбаев Айдос Сабырбекович - руководитель юридического отдела

Функциональные обязанности
Руководитель отдела работает непосредственно под руководством акима района и руководителя аппарата акима, обеспечение организационной и информационной связи аппарата акима с соответствующими отделами аппарата акима области; организация проведения правового всеобуча, организация Медиации, знакомится с жалобами и заявлениями, письмами юридического характера поступившими в отдел, обеспечивает организацию проверки и дачи ответа в срок; организует оказание юридической помощи работникам аппарата акима, исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета; осуществляет работу по исковой претензионной работе; организует систематизацию, хранение всех нормативных документов акима и акимата, вносит изменения и дополнения; осуществление правовой экспертизы проектов постановлений акимата, решений и распоряжений акима района; принятие мер по изменению или отмене правовых актов акимата и акима, изданных с нарушением действующего законодательства; участие в подготовке проектов нормативных правовых актов акима и акимата; организует проведение мониторинга нормативных правовых актов акима и акимата, ведет регистр постановлений и решений, составляет отчеты по проведению мониторинга; составляет отчеты в вышестоящие органы о принятых нормативных правовых актах; ведение электронного регистра нормативных правовых актов; представление интересов аппарата а также акимата в судах и иных государственных органах; должен знать и применять политику в области качества; готовит совместно с другими подразделениями предложения об изменении действующих или отмене утративших силу внутренних нормативных документов, участвует в разработке и улучшении внутренних нормативных документов, обеспечивает совместно с другими специалистами юридическое обслуживание деятельности акима района, оказание акимам сельских округов соответствующей помощи; участвует в заседаниях комиссиях дисциплинарной, конкурсной и по выдаче жилья молодым специалистам; рассматривает протесты, письма и обращение граждан; мониторинг по нотариальным действиям, оказывает правовую и юридическую помощь при проведении конкурсов на вакантные должности, представление интересов аппарата а также акимата в судах и иных государственных органах; оказывает юридическую и правовую работу избирательным комссиям района; составление методики оценки эффективности местных исполнительных органов по направлению «Правовое обеспечение», проводит мероприятия по поддержанию системы менеджмента качества на соответствие ИСО 9001:2008, выполняет поручения акима области, акима района и руководителя аппарата акима района.

Рабочий телефон: 8-72237-7-00-65
Электронный адрес: a.zhakupbaev@akimvko.gov.kz

Қаржы-шаруашылық жұмыс бөлімінің басшысы

Қызметтік міндеттері:
Мүлікті есепке алуды және шаруашылық операцияларды, аудан әкімі аппаратының қызметін қаржылық, материалдық-техникалық, әлеуметтік-тұрмыстық қамтамасыз ету және «ШҚО Аягөз ауданы әкімінің аппараты» ММ бекітілген барлық нысандардың қызметін және бүтіндігін қамтамасыз ету, өртке қарсы қауіпсіздікті сақтау, еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы мәселелерін, мемлекеттік сатып алулардың жылдық жоспарының әзірленуін және іске асырылуын, мемлекеттік бюджеттің дұрыс әрі тиімді қолданылуын бақылауды жүзеге асырады. Бюджетті қалыптастыру және нақтылау кезінде бюджеттік өтінімді дайындауды бақылайды. Тауар-материалдық құндылықтардың және ақшалай қаражаттың жетіспеушілігі және ұрлығы жөніндегі материалдарды ресімдеуге қатысады, қажет болған жағдайда, осы материалдардың тергеу және сот органдарына берілуін бақылайды. Номенклатураны, мемлекеттік бюджеттің дұрыс әрі тиімді қолданылуын бақылауды жүзеге асырады.
Жұмылдыру дайындығы, әскери міндеттілерді брондау және қаладағы жұмылдыру жөніндегі іс-шаралардың орындалуын бақылайды және ұйымдастырады. Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар мәселелері жөніндегі жұмысты ұйымдастырады және өткізеді. Аудан басшылығының тапсырмаларын орындайды. Өз міндеттерін сапа менеджменті жүйесіне (СМЖ) сәйкес орындайды. Электронды құжат айналым жүйесіндегі (БЭҚАЖ) жұмыс.

Жұмыстелефоны: 8-72237-7-00-45

Раздыкова Асем Калибековна Раздықова Әсем Қалибекқызы - персоналды басқару бөлімінің басшысы

Қызметтік міндеттері:
Бөлімді жалпы басқаруды жүзеге асырады.
Әкім аппаратының әкімшілік мемлекеттік лауазымдары және жергілікті бағынысты мемлекеттік органдарының категорияларына біліктілік талаптарының әзірленуін үйлестіреді және бақылайды. Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтарының әзірленуін үйлестіреді және бақылайды.
Кадр құрамы мен әкімшілік мемлекеттік лауазымдар жағдайының мониторингін жүргізеді. Әкімдіктің әкімшілік мемлекеттік қызметінің кадрлық резервін қалыптастырады.
Мемлекеттік органдардың даярлау, іріктеу, қайта даярлау және біліктілікті арттыру мәселелері жөніндегі қызметін үйлестіреді.
Әкімдіктің мемлекеттік қызметкерлері тарапынан мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманың сақталуын бақылайды.
Мемлекеттік қызметкерлердің қызметтік әдепті сақтауын бақылайды.
Әкімшілік мемлекеттік лауазымға орналасу конкурстарын өткізеді, сондай-ақ конкурстардың өткізілуінің дұрыстығын бақылайды.
«Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына сәйкес әзірленген Атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды ұйымдастыру және бақылау.

Жұмыстелефоны: 8-72237-7-00-73
Электрондық адресі:a.razdykova@akimvko.gov.kz

Кальясов Санат БолатовичКальясов Санат Болатович – ұйымдастыру бақылау және құжаттармен қамтамасыз ету бөлімінің басшысы

Функционалдықміндеттері:
Аудан әкімінің, кенттік және ауылдық округ әкімдерінің халық алдында есеп беру кездесулерін өткізуді қамтамасыз ету. Аппараттың, аудан әкімінің, дербес бөлімдердің негізгі іс-шаралардың (оқиға) ай сайынғы жоспарын жасауды ұйымдастыру. Бөлімнің құзыретіне жататын мәселелер бойынша азаматтардың өтініштерін қарастыру. Аудан әкімдігінің отырысын дайындау барысындағы ұйымдастырушылық жұмысқа қатысты мәселелерді шешуді ұйымдастыру. Ауданның елді мекендерінің әкімшілік-аумақтық құрылымы мәселесі бойынша нормативтік – құқықтық актілер дайындау.

Жұмыс телефоны: 8-72237-7-00-11
Электрондық адресі: sa.kalyasov@akimvko.gov.kz

Ахтемиров Эльдар Аятбекович Ахтемиров Эльдар Аятбекович – ақпараттық технологиялар және мемлекеттік қызметтерді мониторингілеу бөлімінің басшысы

Қызметтік міндеттері:
Жеке және заңды тұлғалардың ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында,ақпараттық технологияларды пайдалану негізінде барлық атқарушы органдардың, ведомствоаралық комиссиялардың ақпараттық ресурстарды, жүйелерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған қызметін үйлестіреді. Облыс әкімінің WEB-сайтындағы аудан әкімінің WEB-беті және материалдарды талдайды және түзетеді. Интернет – порталдың, электронды құжаттар қоймасын басқару, аудандағы электрондық қызмет орталығының жұмысын және Жеке тұлғалар есебінің базасын бақылайды. Сайлауды өткізу және дайындауды ұйымдастыру, аудандық аумақтық сайлау комиссиясымен және аудандық мәслихатпен бірлесіп қызмет ету. Бірыңғай электрондық құжатайналым жүйесін (БЭҚАЖ) сандық қол қоюды қолдана отырып және электрондық құжаттармен алмасу үшін, Бірыңғай көліктік Ортаны Астана қаласындағы орталық атқару органдарынақосады.Мемлекеттік мекемелердің қызметкерлерін локальдік желіде, e-mail, “БЭҚАЖ”, “Азаматтардың өтініштерінің бірыңғай есебі” бағдарламаларымен жұмысістеу дағдыларынаоқытуды үйлестіредіжәне ұйымдастырады.
Аудан әкімі аппаратында, дербес бөлімдерде және ауылдық округтер мен кенттерде мемлекеттік қызметтерді көрсетуге, оның ішінде, рұқсат беру құжаттарын беруге бақылау және мониторингілеу.
Аудан әкімінің аппаратында және дербес құрылымдық бөлімшелерде ИСО 9001:2000 Халықаралық стандарт (ХС) талаптарына сәйкес сапа менеджменті жүйесін енгізу жұмыстарын бақылайды. Өз міндеттерін сапа менеджменті жүйесіне сәйкес атқарады (СМЖ).
«Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына сәйкес әзірленген Атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды ұйымдастыру және бақылау.
Электронды құжат айналым жүйесінде (БЭҚАЖ) жұмыс.

Жұмыс телефоны: 8-72237-3-03-69
Электрондық адресі:e.akhtemirov@akimvko.gov.kz

Бет өзгертілді: 12-07-2018