Маслихат вакансиялары

Жалпы конкурстың қорытындысы бойынша, Аягөз аудандық мәслихат аппаратының конкурстық комиссиясының 2017 жылғы 03 шілдедегі №17 хаттамасына сәйкес, төменгі бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына ұсынылған тізім:

Бос лауазым Т.А.Ә.
1 Бас маман, E-4 санаты, (1 бірлік) Алыбаева Айман Амангелдиновна

Бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарына орналасуға арналған конкурсқа қатысуға өтініш пен құжат тапсырған қатысушылардың тізімі

Бос лауазым Аты-жөні, тегі
1 Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы 1.Аргынбекова Айгерим Аскаровна
2.Қадыров Қайрат Серікұлы
3.Алыбаева Аиман Амангельдиновна
4.Қази Қазибек Черкасұлы

Әнгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімі
29.06.2017ж. 

Бос лауазым Аты-жөні, тегі
1 Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы 1.Аргынбекова Айгерим Аскаровна
2.Қадыров Қайрат Серікұлы
3.Алыбаева Аиман Амангельдиновна
4.Қази Қазибек Черкасұлы

«Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға жалпы конкурсқа хабарлама

Аягөз аудандық мәслихат аппараты, 070200, Аягөз қаласы, Б.Момышулы көшесі, 62-үй, анықтама үшін телефон: 8(72237)31725, факс 8(72237)30383, e-mail: maslihat_ur@mail.ru «Б» корпусының төменгі болып табылатын бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға жалпы конкурс жариялайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:
Е-4 санаты үшін:   
Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттер талап етіледі:
бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы
Санат Еңбек сіңірген жылдарына байланысты
min max
Е-4 77453 104936

1. Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы, Е -4 санаты, (1 бірлік).
Қызметтік міндеттері: Мәслихат аппаратының кадрлық саясатын іске асыру бойынша көмек көрсетеді. Қызметкерлер құрамын басқару бойынша аппараттың мемлекеттік қызметкерлерінің біліктілігін арттыру талдауы және мониторингі бойынша, кадрларды іріктеу және орналастыру, бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасу үшін конкурстық комиссия жұмыстарын жүргізу, аппарат мемлекеттік қызметкерлерінің аттестациясын өткізуге қатысты жұмыстарды жүргізеді. Еңбек стажын есептеу, конкурстық, атестациялық комиссияларының хаттамаларын әзірлейді. Веб-сайттарға материалдарды жариялау жұмыстарын қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру бойынша ТӨБЕ ААЖ бағдарламалық қамсыздануы жұмысын ұйымдастырады және жүргізеді.
Жеке және заңды тұлғалардың жүгінулері бойынша тоқсан сайындық, жартыжылдық және жылдық есептермен айналысады. Сессияның отырыстарының хаттамасын жүргізу және рәсімдеу. Аудандық мәслихат сессиясына шақырылғандардың және депутаттардың қатысуын қамтамасыз етеді. Аудандық мәслихаттың сессиясын өткізу үшін дайындық жұмыстарына қатысады. Аудандық мәслихаттағы «Нұр Отан» партиясы» қоғамдық бірлестігінің депутаттық фракциясы өткізетін іс шараларды хаттамалауды және дайындауды қамтамасыз ету.
Әлеуметтік салаларды дамыту мәселелері бойынша тұрақты комиссияның жұмыс құжаттарын, отырыстарының хаттамаларын жүргізу және рәсімдеу, хаттамалық тапсырмалардың орындалуын қадағалау. Сайлау компанияларын дайындауда және өткізуде, аудандық сайлау комиссияларын қалыптастыруға қатысады. Электронды құжат айналымына байланысты жұмыстар жүргізу. Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді орындайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі білімі бойынша құқық саласында (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі), әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі. Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттер талап етіледі: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
2) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
3) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
4) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар Аягөз аудандық мәслихат аппараты, 070200, Аягөз қаласы, Б.Момышулы көшесі, 62-үй, анықтама үшін телефон: 8(72237) 31725, факс 8(72237)30383, e-mail: maslihat_ur@mail.ru электрондық пошта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы папкаға салынған келесі құжаттарды тапсыру қажет:
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) 1 осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;
3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.
Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.
Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалардың 62-тармағы екінші бөлігінде көзделген жағдайларда жалпы конкурсқа қатысу үшін мемлекеттік қызметші және «Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметі туралы» 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңның 29-бабы 5-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген адам келесі құжаттарды тапсырады:
1) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім;
3) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күннен кешіктірмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Құжаттарды қабылдау мерзiмi: жалпы конкурс өткiзу туралы хабарландыру уәкілетті органның ресми сайтында соңғы жарияланған кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.
Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Аягөз аудандық мәслихат аппаратында, 070200, Аягөз қаласы, Б.Момышулы көшесі, 62-үйде өтеді.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға (Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агентігі) немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады. Конкурс комиссиясының шешіміне шағымды келесі мекен-жайға жолдауға болады: ШҚО, Өскемен қаласы, Тәуелсіздік (Независимости) даңғылы, 4.
Конкурс кезеңдері туралы ақпарат Аягөз аудандық мәслихат аппаратының баршаға көрінетін жерлерге қойылған, ақпараттық қабырғаларында, сондай-ақ http://www.ayagos.vko.gov.kz/ интернет-ресурсына орналастырылады.
Жалпы конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.

Қосымша (*. doc 67 KB)

 

Жалпы конкурстың қорытындысы бойынша, Аягөз аудандық мәслихат аппаратының конкурстық комиссиясының 2017 жылғы 15 маусымдағы №13 хаттамасына сәйкес, төменгі бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына ұсынылған тізім

Бос лауазым Т.А.Ә.
1 Бас маман, E-4 санаты, (1 бірлік) Бағдатұлы Ғалымбек

 

Әнгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімі

Бос лауазым Аты-жөні, тегі
1 Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы Бағдатұлы Ғалымбек
2 Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы Ермеқанов Мадияр Тынысбекұлы

 

Бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарына орналасуға арналған конкурсқа қатысуға өтініш пен құжат тапсырған қатысушылардың тізімі
09.06.2017ж 

Бос лауазым Аты-жөні, тегі
1 Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы Бағдатұлы Ғалымбек
2 Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы Ермеқанов Мадияр Тынысбекұлы

 

«Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурсқа хабарлама
Аягөз аудандық мәслихат аппараты, 070200, Аягөз қаласы, Б.Момышулы көшесі, 62-үй, анықтама үшін телефон: 8(72237)31725, факс 8(72237)30383, e-mail: maslihat_ur@mail.ru «Б» корпусының төменгі болып табылатын бос мемлекеттік әкімшілік лауазымындарға орналасуға жалпы конкурс жариялайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:
Е-4 санаты үшін:   
Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттер талап етіледі:
бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы
Санат Еңбек сіңірген жылдарына байланысты
min max
Е-4 77453 104936

1. Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы, Е -4 санаты,  (1 бірлік).
Қызметтік міндеттері: Іс қағаздарын жүргізеді, соның ішінде электронды құжат айналым, істер номенклатурасын құрады, құжаттардың есепке алуын, сақталуын, оларды мұрағатқа беруін және жоюын қамтамасыз етеді.
Бақылаулық құжаттардың уақытылы орындалуы бойынша жұмысты іске асырады, кірістік құжаттарды және шығыстық хат-хабарларды тіркеуге алады.
Қызметтік хат-хабарлар бойынша ай сайындық, тоқсан сайындық, жартыжылдық және жылдық есептермен айналысады. Құжаттардың бақылау жүйелерін жетілдіруге, қызметкерлердің жеке істерін мұрағатқа ресімдеуге, ведомстволық мұрағатқа шаралар қабылдайды. Аналитикалық анықтамалар, ақпараттар, аудандық мәслихат депутаттарының жұмысы туралы жазбалар дайындайды. Аудандық мәслихатпен және оның органдарымен өткізілетін іс-шараларды хаттамалауда және дайындауда қатысады. Бекітілген кестеге сәйкес аудандық мәслихат хатшысымен, аудандық мәслихат депутаттарымен азаматтарды жеке қабылдауын ұйымдастырады. Аудандық мәслихат сессияларында, депутаттық комиссиялар отырыстарында айтылған және аудан азаматтарынан мәслихатқа келіп түскен ұсыныстар мен ескертулерді жалпылайды. Мәслихат аппаратына бекітілген қаржылық және материалды-техникалық ресурстарды тиімді пайдалануға, материалды-техникалық есепке алуды іске асырады. Мәслихат сессияларының шешімдерін және мәслихат хатшысының өкімдерін, арыздарының хаттарын, азаматтардың, қызметтік хат-хабарлардың орындалуы бойынша жұмыстарды іске асырады. Бюджет, әлеуметтік-экономикалық аймақты дамыту мәселелері бойынша тұрақты комиссияның жұмыс құжаттарын, отырыстарының хаттамаларын жүргізу және рәсімдеу, хаттамалық тапсырмалардың орындалуын қадағалау. Сайлау компанияларын дайындауда және өткізуде, аудандық сайлау комиссияларын қалыптастыруға қатысады. Электронды құжат айналымына байланысты жұмыстар жүргізу. Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді орындайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі білімі бойынша әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (экономист, қаржы, менеджмент, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді
2. Аягөз аудандық мәслихат аппаратының бас маманы, Е -4 санаты, (1 бірлік).
Қызметтік міндеттері: Мәслихат аппаратының кадрлық саясатын іске асыру бойынша көмек көрсетеді. Қызметкерлер құрамын басқару бойынша аппараттың мемлекеттік қызметкерлерінің біліктілігін арттыру талдауы және мониторингі бойынша, кадрларды іріктеу және орналастыру, бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасу үшін конкурстық комиссия жұмыстарын жүргізу, аппарат мемлекеттік қызметкерлерінің аттестациясын өткізуге қатысты жұмыстарды жүргізеді. Еңбек стажын есептеу, конкурстық, атестациялық комиссияларының хаттамаларын әзірлейді. Веб-сайттарға материалдарды жариялау жұмыстарын қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру бойынша ТӨБЕ ААЖ бағдарламалық қамсыздануы жұмысын ұйымдастырады және жүргізеді.
Жеке және заңды тұлғалардың жүгінулері бойынша тоқсан сайындық, жартыжылдық және жылдық есептермен айналысады. Сессияның отырыстарының хаттамасын жүргізу және рәсімдеу. Аудандық мәслихат сессиясына шақырылғандардың және депутаттардың қатысуын қамтамасыз етеді. Аудандық мәслихаттың сессиясын өткізу үшін дайындық жұмыстарына қатысады. Аудандық мәслихаттағы «Нұр Отан» партиясы» қоғамдық бірлестігінің депутаттық фракциясы өткізетін іс шараларды хаттамалауды және дайындауды қамтамасыз ету.
Әлеуметтік салаларды дамыту мәселелері бойынша тұрақты комиссияның жұмыс құжаттарын, отырыстарының хаттамаларын жүргізу және рәсімдеу, хаттамалық тапсырмалардың орындалуын қадағалау. Сайлау компанияларын дайындауда және өткізуде, аудандық сайлау комиссияларын қалыптастыруға қатысады. Электронды құжат айналымына байланысты жұмыстар жүргізу. Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді орындайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: білімі бойынша құқық саласында (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі), әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында (мемлекеттік және жергілікті басқару) немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі. Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы талаптар:
1) мынадай құзыреттер талап етіледі: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
2) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігімен анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
3) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
4) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар Аягөз аудандық мәслихат аппараты, 070200, Аягөз қаласы, Б.Момышулы көшесі, 62-үй, анықтама үшін телефон: 8(72237) 31725, факс 8(72237)30383, e-mail: maslihat_ur@mail.ru электрондық пошта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы папкаға салынған келесі құжаттарды тапсыру қажет:
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) 1 осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;
3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.
Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.
Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалардың 62-тармағы екінші бөлігінде көзделген жағдайларда жалпы конкурсқа қатысу үшін мемлекеттік қызметші және «Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметі туралы» 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңның 29-бабы 5-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген адам келесі құжаттарды тапсырады:
1) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім;
3) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күннен кешіктірмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Құжаттарды қабылдау мерзiмi: жалпы конкурс өткiзу туралы хабарландыру уәкілетті органның ресми сайтында соңғы жарияланған кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.
Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны:  Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Аягөз аудандық мәслихат аппаратында, 070200, Аягөз қаласы, Б.Момышулы көшесі, 62-үйде өтеді.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың және сарапшылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға (Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агентігі) немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады. Конкурс комиссиясының шешіміне шағымды келесі мекен-жайға жолдауға болады: ШҚО, Өскемен қаласы, Тәуелсіздік (Независимости) даңғылы, 4.
Конкурс кезеңдері туралы ақпарат Аягөз аудандық мәслихат аппаратының баршаға көрінетін жерлерге қойылған, ақпараттық қабырғаларында, сондай-ақ http://www.ayagos.vko.gov.kz/ интернет-ресурсына орналастырылады.
Жалпы конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.

Қосымша (*. doc 64 KB)

Бет өзгертілді: 04-07-2017